ONS TEAM

delaroche opereert klein als het kan en groot als het moet.

Wij werken met specialisten uit verschillende disciplines. Stuk voor stuk mensen met ervaring, specifieke kennis en verstand van zaken die in staat zijn vraagstukken doeltreffend op te lossen.

De zorgvuldig geselecteerde specialisten van delaroche zijn allen experts in hun vakgebied en hebben ruime ervaring bij vele uiteenlopende bedrijven en instellingen.

Binnen delaroche heerst een no-nonsense mentaliteit. Wij houden van directheid en transparantie. Zowel naar onze klanten als naar elkaar.


Onno van der Steen

Oprichter en eigenaar van delaroche. Specialist in het opzetten van een succesvolle Online Marketing Strategie. Naast het geven van trainingen is Marketing Automation zijn andere passie.

“Het allerleukste is om te zien dat onze inspanningen resultaat opleveren en ondernemers tevreden zijn met het resultaat. Klant blij, wij blij.”



Dymph Neeteson

Specialist in Marketing Communicatie. Vlot van pen. Schrijft sneller dan haar schaduw! Denk hierbij aan artikelen, blogs, persberichten, web(shop)teksten, whitepapers, vacatureteksten, nieuwsbrieven en social media posts.

Haar specialiteit is het schrijven van makkelijk verteerbare blogs over lastige materie in zowel Nederlands als Engels. Ze is een enorme fan van storytelling. Dankzij haar brede talenkennis kan ze ook samenvattingen en artikelen (NE en EN) leveren als zij gebaseerd moeten worden op Engelse, Spaanse, Duitse of Franse brontekst.

“Ik bevorder met mijn originele en aansprekende teksten graag het salesproces, waardoor ondernemers sneller succesvol kunnen zijn.”



Stephan Csikós is ruim twaalf en een half jaar zelfstandig grafisch ontwerper.

Hij helpt opdrachtgevers bij hun communicatievraag met een sterk concept, krachtige beeldtaal en verfijnde typografie.
Dat doet hij voor print en voor crossmedia/online projecten.

Hij werkt en werkte o.a. voor Gemeentemuseum Den Haag, Volker Wessels Vastgoed, Arq Psychotrauma Expert Groep, Fotomuseum Den Haag,
The Climate Technology Centre and Network (CTCN-UN), Den Haag Marketing, NIMD, Koninklijk Instituut voor de Tropen en Int. Film Festival Rotterdam.

Hij is initiator en ontwerper van het boek ‘Florencia, huiskamer van de stad’, over de Haagse ijssalon Florencia.

“Vroeg in het proces aanschuiven geeft mij de kans om strategisch mee te denken en een maatpak voor de opdrachtgever te maken.”



Mirjam Cornelisse, Filmmaker.

Mirjam maakt films met een verhaal: van bedrijfsfilms, instructiefilms en evenement-reportages tot portretten van ondernemers.

Elk bedrijf heeft een uniek karakter, een eigen verhaal en boodschap. Mirjam vertaalt de kern van dit verhaal naar heldere concepten en films.

“Ik wil de kijker van begin tot eind prikkelen met een verhaal dat bij het bedrijf past” 



Linda van Laar, Online marketeer.

Linda is een gedreven online marketeer met een achtergrond als tekstschrijver. Ze spreekt de juiste doelgroep aan, vergroot naamsbekendheid en zorgt ervoor dat jouw bedrijf online gevonden wordt. Voor overtuigende SEO websiteteksten, interessante SEO blogs, website optimalisatie, social media onderhoud, social media marketing en online advertenties via Google Adwords.

“Het leuke van mijn werk is de veelzijdigheid. Elk bedrijf is uniek en als marketeer speel ik daar op in.”


Meer weten over onze aanpak?
Neem dan contact met ons op via het formulier of bel 085-047 9809